Dua ribu Dua belas? Shit ahh -..-

       

               Hai semua, semua sihat? Alhamdulilah semua sihat. Awak tak sihat? Seperti biasa yang akan orang akan cakap dekat orang sakit adalah, 'Makan ubat sekarang!' atau 'Jomjom pergi klinik jumpa doktor, jom' HAHAH :P Okay tujuan update bukan sebab ni ia adalah sebab bosan -_________________-

Hm, sekarang ramai yang updated status dekat Facebook seperti : 'Happy New Year' 'Tahun baru azam baru' 'Next Year PMR :O' 'Sekolah nak buka dah :D' Blablabla. Honestly myera cakap, myera baca status diaorang semua terus jadi Fed up, strees, geram. Grr. Tahu sebab apa? Sebab tahun hadapan atau lebih dikenali tahun 2012, Myera PMR --> Peperiksaan Menyusahkan Remaja / Peperiksaan Merumitkan Remaja. Hehe ;D

Siapa yang tak takut PMR? Siapa? Grr. Orang yang akan cakap tak takut adalah orang yang sudah melepasi PMR. Ahhh kalau dah lepas dari PMR, tolong shadap. Saya bengang lagi kang. Haha. Bagi yang lahir 1997, I wish you good luck for 2012, I know you can do it! Malaysia boleh! Kita pun boleh! Haha. So, saya sebagai Myera Isa ingin anda yang membaca ni,

                                        *doakan kejayaan saya,
                                        *doakan saya mudah ingat apa yang cikgucikgu saya ajar,
                                        *hormat kedua ibu bapa,
                                        *jadi anak yang solehah,
                                         *sentiasa solat lima waktu sehari semalam,
                                         *sentiasa membaca Al-Quran.

Aminnnnnnnnnnnnnnn. Doakan saya ya kawankawan? Tak salah bukan? Terima kasih :') Jasamu diKenang :*