It's Over :')



Yesterday was 2st January'12. Huh. *kesat air mata* Before that, let me introduce a man that I reallyreally love and him already break my heart into many pieces :)


                               Nama : Syumul Malik Bin Redzuan
                               Birthday : 15 October 1994
                              About Him : Caring, lover, sweet, naughty, hot temper, too mush jealous, I love your eyebrows and much more about you :* 


Okay boleh saya cakap Malay? Sebab dah tak tahan dah ni :( Okay, perhubungan saya dan dia, sudah berakhir. Semuanya kerana benda yang tak patut kami gaduh. First : Kami gaduh sebab Poke. Ye, poke yang dekat Facebook tu. Kenapa gaduh? Ceritanya macam gini :


                               Him: Buat apa? Onl? Nak onl onl lah, taknak ganggu :)
                               Me: Mana ada onl, tgh borak dgn ibu :)
                          
 15minit after that, Him inbox me on Fb. "Ahh k tak onl. Best -.-" Padahal masa tu tak onl. Then I text Him dekat Handphone.


                              Me: Mana dia ni, lambatnya reply. *Cakap dlm hati*
                              Me: Dia buat apa?
                              Him: Tgh marah ni. Kang orang maki dia kang.
                              Me: Hah marah? Kenapa ni?


Sorry saya langkau eh apa yang dia reply sebab saya tak ingat and lagipun saya dah delete text tu.


                                Him: Ahh hyprocrite. Eh dia tak rasa dosa ke guna nama ibu lps tu kata tgh borak dgn ibu?  
                          Me: Weh ckp berlapik sikit weh. Org mmg tgh borak dgn ibu! Lantak kau lah biy!
                          Him: Kau ingat aku tak tahu ke kau banyak kencing aku selama 5bulan 5hari kita couple ni? Selama ni aku diam je walaupun aku tahu. Aku malas nak ungkit  je. Aku ni hidup dulu daripada kau lah sayang. Kau punya game nak kencing aku semua aku dah boleh baca lah. Lagipun, orang yang ikhlas bercinta ni boleh tahu lah kalau dia kena tipu ke tak. Kau tak payah cakap banyak dengan aku lah. Jahat macam setan pun aku, aku ada lagi rasa bersalah nak kencing kau tahu tak. Tak sampai hati aku nak kencing kau, Niat aku couple  dengan kau semata-mata nak memperisterikan kau. Tapi macam ni ke gaya kau sayang? Kau ni paling tinggi aku letak dalam hidup aku aku. Kau cakap perangai aku sama je kan. Perangai kau pun sama je tak ada beza pun. Perangai kau pun jijik sayang. Ubahlah.  
                           Me: Ksorry and thanks for everthings. Kita clash. Bai.


Seriously, Myera tak tahan dengan ayat dia. Serious myera sedih dengan ayat dia. Myera tak ada pun kencing dia. Myera tak ada pun game dia. Kenapa mesti dia kata Myera macam tu? Ya Allah :( Hm, after apa yang myera reply tu, dia ada reply. Ayat dia panjang sangat. So myera tak larat nak pandang dekat phone tu. Dalam inbox Handphone Myera sekarang ada dua je text dari dia. Yang lain Myera buang. Apaapa pun, Myera sayang dia :( Ayat yang Myera bold tu, ayat yang sangat Myera sedih. Thanks kata macam tu. Thanks :') We break on 2st of January'12. So kitaorang masa tu dah 5bulan 5hari :')