Mari Kembali Ke Sekolah. Mari!



Huh. Okay Gudmoring to everyoneeeeeeeee. Hai, saya overnight for today. Today je :D Okay act, nak cerita tentang title atas.  Ehem awak, saya budak sekolah lagi. Next year PMR. Oh mimpi ngeri. Ohh tidak! -.- Okay, semalam 21 Dec'11 myera pergi Jusco, Maluri. Myera pergi sana sebab nak cari baju sekolah and one more, mak myera kata ada  S A L E. So apa lagilah kan. Haha.

Okay sebaik je sampai sana, serious tak boleh bernafas. Allah. Serious ramai. Serious. Grr, serabut kot tengok semua orang. Nak pilih kasut sekolah, baju sekolah semua orang halang. Yea saya tahu saya rendah dari mereka semua. Eh excuse me, I mean saya rendah dari Makcik Pakcik semua eh, bukan budakbudak itu semua. HAHAHAH okay perasan -.- Okay then, tawaf satu Ground Floor tu sebab nak cari kasut. It was TAWAF. Banyak kali kot tawaf. Gila penat. Huh.

 Okay tawaf punya tawaf, akhirnya, I got two shoes. Sho comel. Hehe. Satu kasut tali, satu kasut lekat. Lekat? Eee budakbudak? Eh biarlah pilih lekat punya, cepat sikit nak siap pergi sekolah, tak ada lah tertinggal bas angkara kasut sekolah yang bertali :P Okay then, cari baju sekolah pula sebab ibu malas nak cari kain, sebab nya, malas nak pergi hantar jahit. Padahal, orang tu yang jahit bukan ibu, overnya ibu ni. Haha. Aku pula yang emo. Hehe sorry. Then, sekali try punya try, tak sesuai dengan badan myera. So sad. So ibu pun terpaksa lah tarik balik ayat yang dia kata malas tu. Hee kesian ibu :P

Okay after that, dah cari baju sekolah, kasut sekolah semua, pergi makan dekat KFC. And, err seriously rasa nak je keluar dari KFC sebab my Ex Boyfriend punya kawan kerja situ pula. Adoii. Spoil lah -.- Tapikan  for me, His friend dont know about me because we does't meet with each other. I mean me and His friend. Semua faham? Okay bagus. Lepas tu, His friend always look at me, adakah maksudnya dia kenal saya? Saya harap dia tidak kenal saya. Tapi malangnya, his eyes always point at me. Err, why me? Kau ni kan -.-

 Then dah habis makan, I told my mom, 'ibu jom pergi, bosan' padahal dalam hati, geram, takut, seram sebab dia pandang. Yea lah, Ex Boyfriend punya Kawan. Punya kawan pun. Ahh tak heran! -.- Then dah keluar dari KFC, I think my heart already deep as usual. Syukur Alhamdulilah. :) Lepas dah keluar tu, seperti biasa, me and my sister, Hidayah, pergi stationary. Actually ada lagi tapi saya malas nak cerita sebab tak penting. So ceritanya di sini, saya nak cakap kepada yang bergelar P E L A J A R S E K O L A H, SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH. Mari mari mari, sekolah memanggil. Mariii ;D